Schuurbrand slaat over op caravan in Buurse

schuurbrand

Foto: Frederique van Egmond

Buurse – Een brand die ontstond in een schuurtje bij een recreatiewoning aan de Markslagweg in Buurse is zaterdagmiddag door de brandweer geblust.

De brand is mogelijk ontstaan door kortsluiting in een wasmachine, maar dit kon door de brandweer niet bevestigd worden. De brand in het schuurtje sloeg over naar de stacaravan.
De brandweer was snel aanwezig om het vuur te blussen, maar kon niet voorkomen dat het schuurtje volledig in de as werd gelegd.

Er vielen geen gewonden.

Interesse in deze beelden? Mail of bel naar (06) 36 55 79 36.

Hej ‘t al heurd? Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via Haaksbergen Actueel. Zelf iets te melden, neem contact op met de redactie!